INFORMARE: Cetățenii a căror acte de identitate sunt expirate sau urmează să expire, sunt invitați la Serviciul Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor Năsăud, pentru a solicita un nou act de identitate

Cu cel mult 180 de zile înainte de expirarea termenului de valabilitate a actului de identitate, dar nu mai puțin de 15 zile, titularul sau reprezentantul legal al acestuia are obligația să solicite serviciului public comunitar de evidență a persoanelor eliberarea unei noi cărți de identitate.
3/8/2024
INFORMARE solicitare act nou de identitate.pdf
Pentru descărcarea documentelor apăsaţi pe iconiţă

DOCUMENTE NECESARE PENTRU ELIBERAREA ACTULUI DE IDENTITATE LA EXPIRAREA TERMENULUI DE VALABILITATE, MODIFICAREA DATELOR DE STARE CIVILA, ANULAREA DOCUMENTULUI, SCHIMBAREA FIZIONOMIEI, SCHIMBARE DOMICILIU, PIERDERE, FURT

• Cerere pentru eliberarea actului de identitate
• Certificatul de naștere, original și copie
• Certificatul de căsătorie, în cazul persoanelor căsătorite sau al soțului supraviețuitor, original ăi copie
• Hotărârea de divorț definitivă și irevocabilă, certificatul de divorț, dupa caz, original și copie
• Certificatele de naștere ale copiilor cu vârsta mai mică de 14 ani, dupa caz, original
• Documentul cu care se face dovada adresei de domiciliu Documentul cu care face dovada achitării contravaloarea carții de identitate — 7 lei • Actul de identitate vechi și cartea de alegător.

Dacă solicitantul nu este proprietarul imobilului, este necesară declarația scrisă a gazduitorului, aceasta se consemnează pe cererea pentru eliberarea actului de identitate, în prezența lucrătorului de evidență a persoanelor.